درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 61016
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان

 وقتي پدر ضربات شلاق را بر بدن سياوش مي‌کوبيد، هر ضربه‌اش تخم کينه‌اي در دل اين کودک مي‌شد. بذرهاي عداوت بعد از سال‌ها خارهاي خشونت‌بار آورد و نوبت به سياوش رسيد تا ضربه‌ها را تلافي کند و خنجر انتقام را بر قلب پدر فرود بياورد. 
 
به گزارش جام جم سياوش به جرم قتل پدرش در شعبه 71 دادگاه کيفري استان تهران محاکمه و به درخواست مادربزرگ به قصاص محکوم شد. 
 
شريفي، نماينده دادستان تهران که از کيفرخواست عليه سياوش دفاع کرده است، مي‌گويد: «سياوش جوان 28 ساله متهم است 10 سال قبل پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. اين جوان در کمال قساوت دست به اين قتل زد و براي سال‌ها اين راز را پيش خود پنهان کرد.» 
 
او در مورد نحوه برملا شدن راز قتل پدر سياوش توضيح مي‌دهد: «يک سال قبل جواني به ماموران مراجعه کرد و مدعي شد برادرش، پدرش را کشته است. زماني که تحقيقات بيشتر از اين جوان صورت گرفت، ماموران متوجه شدند قتل ده سال پيش اتفاق افتاده است و قاتل که سياوش نام دارد در پي درگيري‌هايي که با پدرش داشت اين جنايت را مرتکب شده است. برادر سياوش که قتل را به پليس گزارش داده بود، گفت: 10 سال قبل پدرم به طور مرموزي گم شد. فکر مي‌کرديم ما را ترک کرده است، اما چند روز پيش برادرم سياوش که به ترياک اعتياد دارد با من دعوا کرد و گفت 10 سال پيش پدر را کشته و حالا هم مي‌تواند مرا به قتل برساند. از اين حرف شوکه شدم، اما برادرم گفت اگر موضوع را به کسي بگويم قطعا من را خواهد کشت.» 
 تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱

برای مشاهده ادامه خبر روی ادامه مطلب کلیک کنید...

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب